divendres, 7 de novembre del 2008

Indovina chi viene a cena


Enhorabona

La ministra d'educació, la del decret que destrossa l'escola italiana i que ha aconseguit posar d'acord en la protesta a tothom declara: "El meu punt de referència és el que està fent Obama a Amèrica".
El ministre de cultura diu: "Instintivament veig moltes analogies entre Obama i Berlusconi" (jo, personalment no en veig cap ni una, a banda del color de la pell -algú hauria d'aconsellar a Berlusconi que canvie el to del maquillatge, dic el de la cara, no el de la calba).
El ministre de defensa declara: "Obama i Berlusconi tenen molts punts en comú".

No sé que em jugaria que abans que acabe el dia Berlusconi declararà que està contentíssim, que ell i Obama fa anys que són molt amics i que "ha guanyat el seu candidat, ergo, ell".

Genial, com sempre, la portada del manifesto, amb una foto de la Casa Blanca i el títol "Indovina chi viene a cena", que és el títol en italià de la pel·lícula amb Spencer Tracy i K. Hepburn que tenen una filla que es vol casar amb un negre...

No he mirat encara molts diaris, però em quede amb les llàgrimes de Jesse Jackson i amb la joia dels afroamericans. Enhorabona!

El meu país d'Itàlia